Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::   [ Mojeobaly.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: CHEATY ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Unreal 2: The Awakening
Nejprve musíte povolit konzoli ve hře. To uděláte tak, že v adresáři SYSTEM najdete soubor user.ini, utevřete ho v libovolném textovém editoru a najdete řádek bCheatsEnabled=False. Nyní jednoduše přepište False na True a soubor uložte.

Klávesou [~] zapněte konzoli a zadávejte následující kódy :

BeMyMonkey() - cheat mód
God() - nesmrtelnost
Invisible() - neviditelnost
Loaded() - všechny zbraně
AllAmmo() - munice do všech zbraní
GodEx(X) - nesmrtelnost pro daného hráče
FearMe() - nepřátelé se tě budou bát
Ghost() - mód duchů
Fly() - létání
Amphibious() - původní mód
Walk() - normální mód
SloMo(#) - pomalý pohyb
SetJumpZ(#) - nastaví výšku skoku
ToggleInfiniteAmmo() - neomezená munice
ToggleReloads() - přepne nabíjení
ToggleInvisibility() - neviditelnost
Teleport() - teleportace na místo, kam se díváte
NextLevel() - skok do dalšího levelu
Open(x) - otevře mapu x
ToggleSpeed() - dvojnásobná rychlost
SetSpeed(#) - nastaví rychlost
ChangeSize(#) - změní velikost hráčů
TogglePawnInvulnerability(P) - nesmrtelnost pro postavy
Goodies(#, #) - vybavení
Sum(x) - přivolá předmět x
Actors() - seznam hráčů
GotoActor(Name) - změna lokace
Damage(#, Target) - poškodí cíl o určitý počet procent
SetHealth(#, Target) - nastaví zdraví
SetMyHealth(#) - nastaví zdraví hráče
HurtMe(#) - zraní hráče
ToggleServos() - přepne animační serva
ShowTeams() - zobrazí týmy
Difficulty(#) - změní obtížnost hry
CheatView(x) - změní pohled
ViewSelf() - zacílí kameru na hráče
ToggleTimeDemo() - časové demo
ToggleScoreBoard() - skóre tabulka
EnableFreeOrders(0/1) - volné objednávání
BehindView() - pohled zezadu
SetWeaponTick(0/1) - tick kód u zbraní
SetWeaponFire(0/1) - přepne mód střelby
ToggleShowKPs() - zobrazí klíčové body
ToggleShowNPs() - zobrazí navigační body
ToggleRMode() - R mód
SetEyeHeigth() - ve výšce oka hráče
KillActor(x) - zabije hráče x
KillHitActor() - zabije hráče pod zaměřovacím křížkem
KillHitNPC() - zabije NPC pod křížkem
PO() - jen hráči
ToggleFreezeView() - zmrazí výhled
ToggleHUD() - přepne HUD
SetCameraDist(#) - nastaví vzdálenost kamery
FreeCamera(0/1) - volný pohyb kamery



Počet zobrazení: 83
Přidáno dne: 13.09.2004