Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Commandos 2: Men of Courage
Tento návod je dělán v obtížnosti: NORMAL

TRAINING CAMP 1
Za úkol máte zabít všechny protivníky a odjisit miny. Nejdříve vystřelte, tím vyvoláte rozruch mezi třema vojákama, které zabijeme Saperem. Vezmeme Zloděje, podlezeme pod ostnatýma drátama (bacha na miny) a omráčíme samostatného vojáka u bedny! Otevřeme bednu, vezmeme granáty a štípačky a dáme je Saperovi. Dalšího samostatného vojáka za keřem jednoduše zneškodníme! Po čtyřech diskutujících vojácích hodíme granát a na vojáka, který přiběhne tak taky...

TRAINING CAMP 2
Ve druhé tréninkové misi musíte zabít všechny vojáky, naklást miny a čekat na druhý nepřátelský úder. Postavíme členy blízko zdi a začneme střílet. Kdo přiběhne toho zastřelíme! Vezmeme Bereta a podřízneme vojáka u kamenné zídky. Podotýkám, že je lepší si brát uniformy a zbraně všech vojáků! Doplazíme se za zeď, kde je generál, počkáme na čistý vzduch, podřízneme a odtáhneme ho za zeď. Vezmeme jeho klíče!!! Doplazíme se pod schody a zastřelíme dva střílející skopčáky. Zabijeme také vojáká střílejícího za sloupem a u bedny- tu bednu prohledáme. Doplazíme se k našim přátelům a jednotlivě všechny němce německou puškou postřílíme. Jdeme do budovy (pozor na generála) prohledáme bednu, kde jsou miny a dynamit. Zavoláme rádiem a informujeme centrálu. Přivlastníme si spojenecké vojáky a dáme je k poslednímu sloupu z té strany odkud přijdou němci! Dynamit a miny dáme Saperovi. Dynamit položíme na místo odkud přijdou němci (kvůli německému odstřelovači). Miny položíme na cestu kudy pojede německý tank. Všechny členy dáme někam do bezpečí. Zmáčkneme na políčko a čekáme až uvidíme odstřelovače, až ho uvidíte tak odpalte dynamit! Spojence schovejte do bezpečí a čekejte až tank vjede na miny...

Mise 1 - NIGHT OF THE WOLVES
Za úkol máte ukrást Enigmu a papíry k ní, najít Natashu, a Whiskeyho. Se Zlodějem se doplavíme ke schodům u baráku, kde je vězněn spojenec. Vejdeme (bacha na vojáka) a promluvíme si s ním- máme psa Whiskeyho. Teď musíme ukradnou záhadný stroj z generálova trezoru! Tiše se doplazíme k tomu domu, musíme si dávat dobrý pozor na každého vojáka. Klíč od domu má voják v bíle uniformě sedící (a pijící) nedaleko v jiném baráku. Vlezeme do domu kde je záhadný stroj (Enigma) a omráčíme důstojníky i když po nás střílej! Otevřeme trezor, vemte Enigmu a rychle pryč! Jdeme pro Natashu. Zase se opatrně vrátíme a vběhneme rychle do místnosti s Natashou a zavřeme dveře. Promluvíme si sní. Natashou zabavíme vojáka hlídkujícího v místnosti. Seberem v domě vše co se dá a jdeme ven. Půjdeme do místnosti s důstojníkem a zavoláme generálovi. Zloděj musí dát klíče Natashe! Natasha otevře klíčema dveře a vejdeme do boudy s rádiem a zavoláme. Zloděj už jen vleze pod postel...

Mise 2 - DAS BOOT, SILENT KILLERS
Tak nejdříve deaktivujeme miny ve vodě! Všechny členy vylodíme na břehu u ostnatých drátů kde jsou (bacha) miny, které zneškodníme Saperem a miny si vezmeme. Voják za dalšíma ostnatýma drátama zneškodníme tak, že se namíříme proti němu a zmáčkneme písmeno X :-). Prohledáme, zneškodníme a vezmeme miny a rozstříháme dráty! Špión si vezme uniformu mrtvého vojáka a zajdeme s ním za generála, kterého bodneme injekcí- vezmeme si jeho uniformu! Zavoláme v boudě rádiem a zavoláme Green Bereta a ještě otevřeme bránu. Zajdeme do baráku u " ZONE A" a vezmeme z bedny časovanou bombu. Vojáka u brány na střeše zneškodníme samopalem. Vojáky kolem zíďky jednoduše odstraníme. Otravný transportér zneškodníme tak, že vedle něj dáme bombu (jestli ho chcete zdržet, tak před něj postavte auto). V různých domech zkuste zabít vojáky- možná najdete nějaké lékárničky a bomby. Klíč od věznice má jeden chlápek na střeše hangáru (největší budova). Vrata hangáru otevřete v místnosti, kde je vězněn kapitán ponorky. Po získání klíče vysvoboďte námořníky a po té kapitána. Bomby najdeme v bunkru u zdi. Bomby položíme kam máme, nastoupíme s námořníky, kapitánem a se všemi členy do ponorky...

Mise 3 - WHITE DEATH
Z ponorkou ze druhé mise se vaši muži plavili na sever, ale přepadnul je německý křižník. Ocitáte se tedy s Mariňákem v ponorce. Tam mise začíná. V celé ponorce zneškodníme vojáky a veme si jejich zbraně. Na ponorce budeme spíše zabíjet nožem. A ž bude celá ponorka vyčištěná od skopčáků, tak půjdeme za Saperem a promluvíme si s ním. Seženeme pro něj nějaký samopal a oblečení! Teď jdeme pro Green Bereta. Klíč od domu, kde je vězněn Beret, má jeden úředník- je myslim před domem. Vlezeme do domu, osvobodíme Bereta a promluvíme si s ním! Prohledáme bednu. Vlezeme do balónu a přistaneme vedle německého letadla (do rohu). Vylezeme a zastřelíme vojáka (přiběhnou další). Vezmeme si výbušniny. Teď jdeme zachránit Špióna, Zloděje a námořníky. Cesta k nim je přes hodně vojáků, ale jdou docela pohodlně zabít samopalem. Zachránit kapitána potom už těžké není. V prostorech kde se nalézá kapitán je hodně skříńek, kde jsou obleky, lékárničky a jiné věci. Vyřaďte motor- to může byt bez problémů! Centrání a tvrdá zbraň- jsou tam asi jen dva vojáci. Tři části záhadného stroje- je třeba mít nejméňe samopal. Tento stroj dáme Beretovi, Beret a Špión nasednou do letadla a ostatní nastoupí do ponorky...

Mise 4 - TARGET: BURMA
Takže začneme Green Beretem. Hned prvního vojáka u břehu podřízneme a vememe si jeho zbraň. Touto zbraní zastřelíme dalšího u břehu atd. Když budete postupoval neustále dále, narazíte na most. Přeplaveme řeku a vystřílejte to tam (na mě vylít krokodýl). V této misi si dejte pozor na četné odstřelovače. Teď půjdeme zachránit duchovního vůdce (Spiritual leader)! Cesta k němu je docela hladká. Potom zachraňte Ghurkase. K němu se dostanete tunelem v řece (musíme se ponořit). Teď musíme donutit Ghurkase, aby obsluhoval rádio, ale na to si vezmeme třeba Snipera. Cestou zabijeme všechny německé odstřelovače. Vezmem Ghurkase z tunelu a dáme ho do věže s rádiem, ale rádiem ještě nebudeme volat- to až na konec! Takže teď si uděláme meší akcičku (může se to udělat více způsoby, ale mně nejvíce vyhovovala tahle). Všechny členy a Duchovního vůdce pošleme k barku (loďce). Aby nám to vyšlo musíme odklidit mrtvoly vojáků, aby nevyvolaly poplach! Až zavoláme rádiem půjde po mostě hora vojáků. Až uvidíme auto v němž jede Tyrant zastřelíme ho Sniperem a vlezeme do barku...

Mise 5 - BRIDGE OVER THE RIVER KWAI
Tato mise je podle mě jedna z nejlehčích. Musíme nejprve získat výbušniny na odpálení mostu a zachránit Guinnesse. Začneme třeba střílením. Vojáky u auta jednoduše zneškodníme. Nahoře v bedně je samopal a kouřová bomba. V další bedně je lékárnička. Na schodech kudy se jde nahoru si lehneme a vystřelíme. Cesta po mostě je pak už snadná. Já sem začal střílet na mostě a přiběhlo mně asi 8 vojáků, ale s německou puškou je to v klidu. Výbušniny jsou nahoře v jednou domě, konkrétně ve skříňce, v domě je jen nějaký otrok. Teď jdem zachránit Guinnesse- hlídá ho nějaký borec. Položíme Bereta nahoru na schody a začneme střílet, zabil jsem všechny a na konec šel na mě ten borec, pro potěšení sem mu dal pěstí (ať ví zač je toho loket). Vemte mu klíče! Promluvíme si s Guinenssem. Niní musíme najít slabé místo na mostě. Vejdeme do domu (musíme mít klíče). Vezmeme Guinnesse a použijeme ho na model mostu. Umistíme na most výbušniny (do sudů a beden). Osvobodíme otroky, zavoláme vlak a kochejte se tím jak spadne z mostu přes řeku Kwai.

Mise 6 - THE GUNS OF SAVO ISLANDS
Misi začínáte se svými muži na člunu. Nejdříve se spojíme se stroskotaným spojenecem (Wilson) na břehu, ale myslím že bude moudré nejdříve zastřelit žraloky. Až si s ním promluvíme, tak se doplavíme na vedlejší pláž (bacha na děla). Na vojáka na pláži hodíme nůž. Toho skopčáka u děla si moc nevšímejte. Na jednoho ze dvou němců hodíme nůž (Beret dá svůj Mariňákovi) a po druhém taky. Teď půjdeme zachránit kapitána Já jsem se postavil pod síť, po které se leze nahoru a začal jsem střílet- vyšlo to! Potom po mostě dojdem až ke kapitánovi. Promluvíme si s ním. Teď půjdeme ukradnou klíče od tunelu. Na chodbě jednoduše vojáky zneškodníme. Postavíme se do dveří a německou půškou zastřelíme každého, kdo se připlete do cesty. Klíč má námořník v bílé uniformě. Místnost prohledáme. Jdeme pro výbušniny. V místnosti jsou tři vojáci. Výbušniny jsou ve skříňce. Teď jdeme pro zlatou opici. Ke zdi, kde je prasklina položíme dynamit. Beret vezme opici a vynese ji ven. Nyní musíme zničit zbraně. Až se dostaneme ke vchodu, otevřme (tím kdo má klíč). Sejdeme po schodech a prostřílíme si cestu až k dělům! K prostřednímu dělu dáme dynamit. Bežte k letadlu (v letadle jsou asi čtyři vojáci) vemte opici a hurá do dalšího kola...

Mise 7 - THE GIANT IN HAIPHONG
Misi začínáte pouze s Beretem. Za boudou vystřílíme co se dá a seberem všechny zbraně! Je dobré si vlézt někam do budovy a střílet z vyšších pater! Spojte se se Saperem a Zlodějem. V místnosti vememe z regálu žebřík (bude se hodit). Vedle palivových nádrží je dům a když ho dobře prohledáte, tak najdete lékárničky, granáty a časované bomby! Jednu časovanou bombu dáme k velkým palivovým nádržím! Po skupince námořníků jsem hodil granát. Cesta k málým palivovým nádržím (dejte k nim nálož) je docela snadná, ale bacha na německý tank. Vezmeme si zloděje. Vylezeme s ním na jeřáb vedle lodi a po konstrukci přelezeme na konec jeřábu a seskočíme dolů! Jděte na vyčnívající rampu a spusťte žebřík (musíte smáčknout SHIFT). Saper a Green Beret vylezou po žebříku a všichni vlezou do velké bedny...

Mise 8 - SAVING PRIVATE SMITH
V osmé misi máte za úkol zachránit zraněného vojína Smithe. A ještě před tím musíte osvobodit zajatce: Bereta, Sapera a Snipera. Vezmeme Zlodějě, dejte ho pod hlídkujícího vojáka, pošlete za něj myš, aby sme odvrátili jeho pozormost. Jakmile se otočí, tak vylezeme po sloupu nahoru. Po drátech přeručkujeme až do okna. Kde je Green Beret. V místnosti s Beretem jsou dva vojáci. Za vojáka pustíme myš a vezmeme si vše z bedny. Až bude voják otočenej za myší, tak ho praštíme, otevřeme dveře a toho druhého taky praštíme. Zavřeme dveře, promluvíme s Beretem. Dáme mu vše z bedny! Když sejdeme dolů po žebříku, tak ve skříni jsou náboje pro Snipera! Když sejdete ještě dolů, tak tam jsou asi jen 3 vojáci. Jestli chcete tak vykoukněte z okna a stříljete (ale přiběhne docela hodně vojáků). Osvobodíte všechny členy, posbírejte všechny náboje do sniperovky a dejte je Sniperovi. Já se měl 15 nábojů. Potom jste pánem situace. Všechny jsem už jenom vystřílel Sniperem! Vyléčíme Smitha. Vezmeme Sapera a Zloděje. Saperem střelíme před vchod s rádiem pancéřovou pěstí, protože tam jsou miny. Prostříháme se drátama a Zloděj vleze do vnitř. Je tam jenom jeden voják! Otevřete trezor, vezmte rádiové kódy a Smith musí zavolat rádiem. Pokud máte sebrané všechny bonusy, tak přiběhne další halda vojáků, se kterou se nějak vypořádejte....

Mise 9 - CASTLE COLDITZ
Beretem podřízneme chodícího vojáka a tak dále a tak dále. Až vystřílíte a podřežete revír kolem Bereta, tak na řadu přijde Sniper. Vojáka vedle Snipera praštíme, svážeme a vememe zbraň. Vojáka chodícího se samopalem také. Dva důstojníky zneškodníme německou puškou, ale bacha na německého odstřelovače v okně zámku! Se Sniperem půjdeme stále kolem řeky až ke Špionovi. Špionovi dáme tu nejvyšší důstojnickou uniformu. S ním pak budeme pokračovat až ke Driverovi. Zloděje zachráníme tak, že za vojáky mířící na něj hodíme molotovův koktejl, ale nejdříve můsíme zneškodnit vojáka hlídkujícího opodál, nejlépe injekcí! Kódovací šablonku (generál Heinz) ukradneme tak, že na důstojníky diskutující u kabátu také hodíme molotovův koktejl. Kódovací tabulka (maršál Desfell) je také v kabátě. Až de Desfell bude koukat někam jinam, tak kolem něho projdeme, vemem tabulku a rychle pryč než nás pozná. Kódovací plány drží generál Rudolf. Ve všech místnostech kolem něj jsem všechny zabil a potom je to jednoduché. Až budeme mít všechny části musíme je Beretem odeslat přes spojenecké rádio! Teď nám už zbívá (jestli chcete) dát vezňům německé uniformy a odletět v balóně...

Mise 10 - IS PARIS BURNING ?
V metru pohodlně zneutralizujete vojáky! Nezapomeňte na bonusovou knížku v koši. Vojáky u východu (i ty co přiběhnou) postřílíme samopalem. Nejprve musíme získat miny a granáty. Až se k nim dostaneme, tak si vezmeme Zloděje, který otevře bedny, Sapera, který vezme pyrotechniku a Špiona, který si vezme důstojnickou uniformu. Miny dáme pod nepříjemné obrněné vozidlo! Já jsem se Špionem, nasedl do náklaďáku a jednoduše jsem přejížděl vojáky... Přejel jsem vojáky i kolem tanku. Dejte si pozor na barák s Natashou, protože na střeše jsou odstřelovači! Až budete v místnosti s výbušným zařízením, postavte Špiona na schodiště, vemte samopal, vystřelte, zmáčkněte písmeno X a čekejte... Vemte Sapera a odpojte výbušné zařízení! Teď jdem pro Natashu. Dojedeme k ní nahoru výtahem a promluvíme si s ní. Musíme sehnat klíč, který má generál v černé uniformě u malého domku. Už nám jenom zbývá použít rádio na vrcholku Eifelovky. Správný vchod do Eifelovky má písmeno W. Postupně vyjedeme až nahoru, vylezeme po žebříku (pokud chcete tak si ještě zabijte důstojníka) a použijte rádio!!! Tímto jste dohráli Commandos 2: Men of Courage a těšte se na Commandos 3...

Autor:Radim Petrásek
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 7
Přidáno dne: 19.07.2005