Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Star Wars: Jedi Knight 3: Jedi Academy
Tak tady jsem se pokusil sestrojit návod, doufám že se vám s ním bude hrát líp a překonáte s ním mise v kterých jste se sekli.

1. Rough Landing
Podsekněte suchý strom na druhém břehu, aby mohl Rosh přejít. Strom poznáte podle toho, že když na něj namíříte, kurzor zčervená. Jakmile Rosh přeběhne, vyběhnou na vás nějaké uřvané ještěrky. Nenechte je přijít k sobě a hoďte po nich meč. Pak se dejte směrem, odkud ještěrky vyběhly. Dorazíte k bráně, kterou Rosh otevře. Jděte dál, potkáte ještě pár ještěrek, po chvíli budete muset přeskočit řeku a přejít po dalším stromě. Téměř u Akademie spatříte dva stormtroopery, které máte zabít a pak se objeví temný Jedi. Toho ale zdoláte naprosto jednoduše.

2. Training Grounds
Kyle vám ukáže dveře a vy jděte dál. O místnost dál se objeví tréninkoví droni, které je nejlepší jednoho po druhém zničit vržením meče. Pak se vydejte dál, přeskočte most a pomocí Síly odražení probourejte zeď za ním. Rosh na vás vypustí robota, ale s tím si hravě poradíte. Jděte do dveří opodál a pomocí Síly přitažení pohněte pákou za mříží po vaší pravici. Tím si otevřete cestu dál. Sejděte schody a využijte vidění, abyste věděli, které kameny ze zdi vytáhnout a udělat si tak schody. O kus dál stačí zapnout ryclost a proběhnout dveřmi, které se začnou zavírat, když přijdete blíž. Pokud to nestíháte, můžete pode dveřmi udělat kotrmelec. Nyní dostáváte na výběr z pěti misí, z nichž musíte alespoň 4 dokončit v libovolném pořadí. Po výběru mise přijde výběr Síly (doporučuji začít zdravím) a poté výběr zbraní. Tady jsou návody na jednotlivé mise:

3. Mecenary Activity(Tatooine)
Tady si zabujujete po boku Wookieho Chewbacca, neboli Žvejkala (konečně tvůrci mysleli na původní postavy). Dostaňte se přes několik plošin a po zapnutí tažného paprsku pak do řídící věže. Po chvíli se s Chewiem rozdělíte a výtahem do věže vyjedete sami. Tady porazte Jediho a vypněte tažný paprsek. Za dveřmi dole už čeká Chewie. Dostaňte se k lodi Milenium Falcon (Malý sokol) a pobijte poslední protivníky. Pak se objeví Kyle.

4. Droid Recovery (Tatooine)
Tuskeni jsou slabí protivníci. Proběhněte do dveří ve skalní budově a projděte ji nahoru. Tady přejděte most a opět vejděte do skály. Projděte jí a uvidíte Sandcrawler. Nad vchodem do stroje je jezdící plošina, kterou si přitáněte a nechte se s ní vyvézt nahoru. Po bednách vyskákejte na ochoz, čímž zpřístupníte výtah. Odsuňte vozík a výtahem vyjeďte nahoru. Dojdete do místnosti s lávou na zemi, proto zničte trubku ze které teče voda a lávu uhaste. Dál tu jsou žhnoucí výpary. Zapněte force speed a proskočte v místě, kde se výpary občas vypnou. Na ovládacím panelu vypněte výpary a sjeďte výtahem dolů. Droid, kterého hledáte, je v tomto skladišti zapněte ho, odsuňte mu z cesty vozík a následujte ho únikovou cestou. Vyčistěte to od tuskenů a objeví se Kyle.

5. EmergencyAssistance (Bakura)
Vejděte do budovy a podívejte se na obrazovku. Uvidíte rozmístěné bomby. Z nyní otevřených dveří se na vás vyvalí halda stormtrooperů, což je tak vše, co tu jde popsat. Zmíněné bomby máte deaktivovat, najdete je pomocí vidění (jsou zvýrazněné modře). Někteří důstojníci u sebe mají bezpečnostní klíč, nezapomeňte je proto prohledat pro cestu dál. Stejně tak budete občas muset odstřelit nějakou tu minu na stěně. Pak už se jen vrátit k lodi.

6. Merchant Rescue (Bleenjeel)
Ztroskotali jste na planetě plné písečných červů a musíte na vrakovišti sehnat 4 poškozené díly do vaší lodi. Skákejte po kamenech (jen pozor na zvláštní načervenalé kameny, které se propadnou do písku, když na ně šlápnete) když se dostanete na písek, doporučuji zapnout rychlost, jinak vás červi sežerou. Chybějící díly naleznete pomocí vidění (opět tu mají modrou barvu), ale u sebe můžete mít jen jeden a až poté, co ho odnesete do lodi druhý. Díly si můžete také z nepříliš velké vzdálenosti pomocí Síly přitahovat. Nesnažte se červy zabít, protože za jednoho mrtvého se stejně hned objeví nový a opravdu to nemá smysl (vlastní zkušenost).

7. Cult Investigation (Corellia)
Vyskákejte na první vagon a po střeše jděte na druhou stranu. Tady dveřmi dovnitř a vypněte proud ve spojkách. Pokračujte po dalších vagonech dál (celkem jich je 8) v jednom z nich bude silové pole a za ním dva maníci. Proto rozstřílejte dva panely po stranách (když na ně namíříte, kurzor zčervená) a silové pole zmizí. Odtud pak na střechu a dál. V jednom z vagonů bude zase bomba, kterou musíte deaktivovat. V tu chvíli tramvaj zrychlí a vy musíte do prvního vagonu a vypnout stroj. Cestou se setkáte s temnými Jedi, ale ti nedělají žádné problémy.

8. Hoth Plains
Nasedněte na jednoho z tantaunů ( to jsou ta dvounohá zvířata) a dál jeďte podle majáčků. Imperály můžete docela dobře ignorovat, aniž by to přineslo větší zranění, než jejich likvidace. O kus dál vlezte do jeskyně a projděte ji. Najdete v ní wampu, která na vás bude útočit. Pokud vás ale chytí do ruky (což ubere docela dost zdraví) stačí jednou seknout a useknutím její ruky wampu usmrtíte. Za touto jeskyní opět sedněte na tantauna a dojeďte až k základně. Tady hlídá AT-ST, chodící tank. Na ten je dobré použít kulomet umístěný opodál, ale pozor: jakmile se kulometu chopíte, bude tank ještě agresivnější a začne se přibližovat. Navíc aby bylo možné chytit kulomet, bude třeba postavit se k tanku zády. Až tank padne k zemi, vylezte k místu, kde se země zvyšuje do kopce a odtud přeskočte zeď. Úroveň pak pokračuje do základny, v jednom místě bude potřeba z místnosti ke které se jede výtahem otevřít spínačem dveře pod ním, po chvíli ze základny vylezete opět ven, chyťte kanón a postřílejte příchozí vojáky. Pokračujte podle majáků (ne vpravo, ale rovně) tady je tajný vchod do základny z druhé strany vyvýšené plochy.

9. Under the Hoth Surface
Tady se snad nedá ztratit, jedině si snad splést směr a vracet se po svých stopách zpět. Možná právě to je na této misi tak nudné. Až se spustí video a vy uvidíte Jedie, který hovoří s Alorou, jste z toho už téměř venku. Po jeho porážce už jen zabít další wampu (můžete se schovat do tunelu, kterým jste přišli) a pak už na vás čeká Alora. Ta je ale slabší protivník, než někteří Jediové a stačí jen tak párkrát seknout a Alora uteče a vy se můžete vrátit na Akademii.
Tady dostanete na výběr jaký style boje se světelným mečem je vám bližší. Na výběr je silný (strong) a rychlý (fast) styl. Silný styl je sice dobrý na tvrdé útoky a obsahuje dokonce jeden skutečně smrtící (dopředu+skok+MOUSE1), ale pokud máte tento styl nastavený, mnohem hůř vykrýváte střely a útoky světelného meče. Naopak rychlý styl je založen na krátkých rychlých pohybech, které sice výborně kryjí, ale na útočení jsou velmi slabé. Tak jako tak vám s novým stylem zůstává i ten starý, střední (medium) styl, který budete používat pravděpodobně nejčastěji.
Všechny neutrální schopnosti Síly se tímto okamžikem zvýšily o jeden bod. To znamená, že pokud budete mít například za úkol přeskočit někam, kam je to podle vašeho odhadu nemožné, uvědomte si, že nyní doskočíte dál, než jste byli zvyklí.
Nyní, po návratu do Akademie, na vás čeká dalších pět volitelných misí. Tady jsou:

10. Rescue Mission (Nar Kreeta)
Vejděte tunelem až k zavřeným dveřím. U podlahy tu vidíte zničitelnou mříž. V chodbě za ní zničte mříž v podlaze. Na konci chodby je už místnost, odkud odemknete jednu z cel. Vámi otevřeným oknem se dostaňte za propuštěnými vězni a po animačce zjistíte, že je jim v patách Rancor. Vězni začnou utíkat do nízké chodby a vy musíte Rancora zdržet, nejlépe asi vržením světelného meče a pak následujte zajatce. Z chodbičky, kam se zajatci schovali jde Rancora zabít, aniž by se k vám dostal. Opět používejte vržení (nyní už máte schopnost meč odhodit na delší dobu, když sekundární útok podržíte). Házejte meč Rancorovi do hlavy a ten po chvíli padne k zemi. Pokud vás Rancor náhodou chytí, zkuste speciální útok - Mouse1+Mouse2. Pak zbývá už jen zajatcům prosekat cestu na místo, kde pro vás mise začínala a od jednoho zajatce dostanete klíč, ke dveřím, kterými se již dostanete k dalším celám, které odemknete a vedete zajatce dál, dokud nepotkáte dalšího Rancora, který je k vám ale otočený zády, nicméně, zajatci se musí dostat kolem něj. Všimněte si chodby po vaší levé straně. Tam se dostanete, aniž by bylo nutné obcházet Rancora. Z chodby pak hoďte po nestvůře meč a odlákejte ho vaším směrem. Pak udělejte čelem vzad a oběhněte sloup po vaší levé straně proti směru hodinových ručiček. Až se dostanete na místo, kde se zajatci zastavili, běžte tentokrát rovně, podle žlutých šipek až do vám známé nízké chodby odkud opět zabte Rancora. Toto opakujte ještě dvakrát a až bude v bezpečí všech 16 zajatců, vraťte se na začátek mise, kde už vás Kyle vyzvedne.

11. Meet Contact (Zonju V)
Perfektní mise! Hned na začátku hry sedněte na motorku a můžete jet. Sotva ale vyjedete, objeví se nepřátelské skútry. Můžete po nich střílet ze zbraní přímo na skůtru, ale lepší je vytáhnout světelný meč a kosit všechny, kteří se moc přiblíží. Až dorazíte k díře ve zdi, seskočte a vlezte dovnitř. Běžte k budově a spustí se animačka. Váš kontakt bude ale zabit a vy se dostanete do budovy. Tady doplňte zdraví, náboje a štíty, projděte dveřmi a sedněte na další motorku a připravte se na další nápor nepřátel. Pokud by byla vaše motorka hodně poškozená, můžete z ní seskočit a vzít si motorku některého z nepřátel. To se dělá tak, že protivníka z motorky srazíte pomocí odražení a ujedete mu s ní. Asi po půli cesty dojedete na prostranství s velkou stavbou uprostřed. Tady je mimo jiné možnost vyměnit si skútr za některý neobsazený. Z tohoto prostranství pokračujte chodbou, která je od chodby, kterou jste se na prostranstí dostali, vlevo (tedy, vlevo od vjezdu). Po další chvíli cesty dojedete k místu, kde je potřeba použít turbo, aby jste přeskočili propast. To se dělá pravým tlačítkem myši, ale každý skútr může použít turbo jen dvakrát, pak mu příliš vzroste poškození. Za propastí už to není daleko ke konci levelu.

12. Covert Operations (Kril'dor)
Vejděte do budovy, vyjeďte výtahem až na střechu a tady porazte chlápka s jetpackem, kterého nejlépe zabijete pomocí blesků, nebo vržení světelného meče. Když po něm ale meč hodíte, budete na čas nekrytí, proto je ještě lepší použít přitažení a až k vám bídák doletí, jednoduše ho rozsekat. Po jeho porážce stačí umístit majáček na vyznačené místo a po animačce položte další majáček na střechu hangáru. Pokud někdy místo pro majáček ztratíte, může vám při hledání pomoct vidění. Následuje další video a vy máte umístit další majáček, jehož místo jste mohli vidět právě ve videu. Vyskočte na rám dveří naproti vám (ne u budovy hangáru, u té druhé budovy) a z rámu se pak už snadno dostanete k dalšímu bodu k umístění majáčku. Další místo pro umístění majáčku je už o něco dál. Musíte vlézt do velké budovy uprostřed celé plošiny a několika výtahy vyjet až nahoru. Tady u pultu otevřete okno a rozbijte sklo za ním. Vylezte z okna ven a po římse jděte kolem budovy po směru hodinových ručiček, dokud, pod sebou neuvidíte můstek vedoucí ke střeše se satelitem. Na ní je další létající padouch a místo pro majáček. Systémem výtahů se pak dostaňte až na spodní část jedné z budov, kde umístíte další majáček. Poslední z majáčků musíte umístit v řídící věži, kde je ale temný Jedi, dva kanóny u stropu a další spousta blbounů, takže jestli se vám je nechce likvidovat, stačí umístit majáček a Wedge v X-Wingu se o ně už postará. Zatímco jste ale umisťovali majáčky, přiletěli další padouši a nainstalovali do různých částí stanice 4 bomby a vaším úkolem je bomby deaktivovat (najdete je pomocí vidění, který vám je zobrazí modře) a pak se už jen vrátit k lodi.

13. Capture Crime Lord (Coruscant)
Doskočte na římsu za lodí a jděte po ní dál na druhé straně římsy uvidíte snipera na vznášedlu, skočte k němu a zabte ho. Ze vznášedla pak přeskočte na druhou stranu. Jděte vlevo, přeskočte na druhou stranu uličky a vyřiďte padouchy i vrhače thermal-detonatorů. Za bednou na další plošině je jeden z robotů, kvůli kterým jste byli na Coruscant vysláni. Jeho štít je na dotek nebezpečný, ale dobrý způsob likvidace je vržení meče vždy, když robot štít vypne. Skočte k lodi pod vámi, po chvíli vyjedete výtahem, přejdete most přehrazený silovými poly a pak zabočte doprava a na konci ulice znovu doprava. Přeskákejte přes několik propastí a pak vejděte do dveří, za kterými čekají dva Jediové, z nichž je jeden bez meče, zato, ale perfektně ovládá Sílu. Toho zabte jako prvního a pak proveďte totéž s jeho kolegou. Nastupte do výtahu a po animačce, po které na vás Racto vypustí droidy se řiďte radami, které jsem vám dával už u prvního droida. Po destrukci všech droidů následuje další animačka a konec mise.

14. Cult Investigation (Dosuun)
Tahle mise je něco pro ty, kterým se líbilo prvních 5 misí v Jedi Outcastu. Nemáte totiž u sebe meč a jste odkázáni jen na střelné zbraně (a vlastně také na Sílu, kterou Kyle v Outcastu v "bezmečových" misích neovládal). Vyskočte z cely a zmocněte se první zbraně, kterou je E-11. Postřílejte vojáky před budovou a pak si všimněte tlusťocha na ochozu. Stačí párkrát vystřelit a tlusťoch uteče. Pak vlezte do velké budovy vpravo, postřílejte pár vojáků a odstřelte miny. Důstojník za dveřmi vpravo od vchodu má klíč, díky kterému se dostanete se dostanete do jakéhosi skladu. U pultu zapněte výtah a vyjeďte jím do vyššího patra, kde najdete kancelář, odkud vypnete alarm a sjeďte opět dolů, kde se velkými dveřmi po straně chodby dostanete do střelnice. Vypněte silové pole a kanónem udělejte díry do zdi za ním. Až jimi prolezete ven, najdete tu AT-ST - chodící tank. Ten se nejlépe likviduje tak, že se schováte za sloupem a odtud rozstřílíte bednu u okna naproti, kterým se pak dostanete do budovy. Spínačem u vrat vrata otevřete, a pak utíkejte do výtahu u nohou prázdných tanků. Výtah vás vyveze nahoru a vy si do jednoho z tanků vlezte. Z něho pak jednoduše rozstřílíte tank venku i vojáky, kteří se tam mezitím objevili. Pak se vraťte do místnosti, kde jste tank sebrali a vlezte oknem k důstojníkovi, zabijte ho a spínačem v místnosti otevřete dveře, ke kterým se opět dostanete výtahem u nohou tanků. Až vyjdete dveřmi ven, ocitnete se na otevřenm prostranství, kde si musíte sednout k dělu, postřílet vojáky a opět zahnat tlusťocha, který se zase objeví. Pak se dostaňte dovnitř další budovy a po chvíli cesty jste v hangáru. Z něj pokračujte velkými dveřmi, za kterými vás čeká závěrečný souboj s tlusťochem, ke kterému se musíte dostat. Skákejte na jednotlivé střechy, vybíhejte schody, ale hlavně nezůstávejte na místě, protože tlusťochova zbraň prostřelí všechno. Až se k němu dostanete a zabijete ho, je tady konečně konec levelu.

15. Outside the Castle (Vjun)
Pozor na kyselý déšť. Bude potřeba používat ochranu jako Kyle, nebo se alepoň vždy rychle přesunout pod střechu, kde se vyléčíte. Vyběhněte tedy po plošině pod střechu, kde potkáte nebezpečné protivníky. S nimi se musí bojovat na blízko, nejlépe světelným mečem a blesky, neúčinné není ani oklamání mysli. Pokud se vám ale nechce se s nimi zdržovat, vždycky se můžete schovat a počkat na Kyla, který si to s nimi už vyřídí. Proběhnete prvním stavením, pokračujete dál, pak podel vody, přejděte až druhý most a na druhém konci po levé straně pak přeskákejte dál. Vchod hlídají dvě stíhačky, musíte proto do budovy s kanónem. Procházení nestojí skoro za řeč, akorát až dorazíte přede dveře s dělem, budou zamčeny. Kyle je odejde otevřít a přiběhne Jedi, mnohem silnější než ti, které jste potkávali dosud. Až ho porazíte, dveře se otevřou a můžete si sednout k dělu a zničit lodě. Pak se jen vraťte ke vchodu a pokračujte dál až do hradu.

16. Castle Underworks (Vjun)
Musíte pokračovat odpadní šachtou, protože dveře jsou zavřené. Pak okamžitě ze šachty vyskočte, protože někdo zapnul drtičku. Kyle vás pošle jednou šachtou a sám se vydá druhou. Vy projdete skrz davy trooperů a nakonec spatříte Kyla, kterého napadli tři Jediové. Můžete mu pomoct, nebo se na souboj se zaujetím dívat :-). Po souboji se pak s Kylem trochu vraťte k prvním zavřeným dveřím, které vám Kyle odemkne. Po chvíli se spustí video, kde budete muset odčerpat vodu z místnosti. Nejprve si všimněte tří fialových odčerpávačů na stěně. Na každý musíte použít přitažení dřív, než spolu s Kylem zahynete velmi šokující smrtí. Po vzoru Kyla pak vylezte nahoru, o kus dál bude potřeba skočit do vzestupného proudu vzduchu, který vás už dál vyhodí. Až dorazíte k elektrickému paprsku, který se jednou za čas zapne, zapněte si rychlost a proběhněte skrz. Budete se muset postavit na konstrukci, ze které tryská paprsek, ale pokud stojíte na nástavci s tryskajícím paprskem, zabije vás to. Postavte se tedy na jeden z nástavců a počkejte až dojede do pozice 3:00 (pokud je pozice s paprskem 12:00) odtud pak vyskočte o patro výš. Pak pokračujte pořád dál a v jedné z místností vyjedete výtahem. Nakonec se dostanete k místu, kde vyskočíte na stříšku s bednami a pak na římsu, odkud na všechny čtyři držáky použijete přitažení, aby se stroj přehřál a ukončil tak level.

17. Castle (Vjun)
Vyskočte nahoru,zbavte se náporu protivníků a pokračujte pořád dál. Cesou svedete ještě několik soubojů s temnými Jedii a až zaslechnete rozhovor dvou z nich. Můžete na ně zaútočit, ale mělo by se jim snad dát i ujet výtahem. Nahoře pak čekají dva Jediové, jeden je z horších, druhý z lepších, ale doporučuji se zaměřit na jednoho z nich a až pak na druhého. Pokud se to ještě nestalo při souboji, zničte nyní explozivní bednu, čímž se dostanete do hangáru. V další místnosti pak vyskákejte do vyššího patra po bednách. setkáte se s bídáky se dvěma meči, později dokonce s oboustrannou tyčí, ti jsou o hodně nebezpečnější. Pak projdete ještě místo, kde se na vás nejprve po dvou vrhnou dva létací droni, po nich jejich o něco dokonalejší typy, dále dva roboti se štítem, které asi znáte z levelu na Coruscantu a na závěr dva roboti-Jedi, které si pamatujete z výcviku. O kus dál už najdete Roshe, který se s vámi utká. Platí pro něj stejné způsoby likvidace, jako pro ostatní Jedie, ale pokud budou žít jeho dva společníci, neporazíte ani Roshe. Nemůžete je zabít například ovládnutím, nicméně na ně docela dobře platí blesky. Zabít je taky můžete, až zraníte Roshe natolik, že ho začnou léčit a pak už se vašim útokům neubrání. Pak už jen Roshe přizabijte a spustí se video.
Tady konečně přichází jedna z nejzmiňovanějších fází hry - výroba nového světelného meče. Můžete si buď sestrojit podobný, jako jste již měli, se kterým vám zároveň přichází i třetí, čili poslední styl světelného meče (druhý jste si zvolili po misi na Hothu). Můžete si také sestrojit meče dva, nebo oboustranný meč (já osobně sem si zvolil meče 2 a můžu je vřele doporučit, umí dost rychle krejt střely, ale tady si asi správnej Jedi zvolí meč podle svýho gusta proto přenechám volbu jen na vás, načež si důkladně v datapadu prostudujte nové triky, kterých jste nyní schopni) Až si sestrojíte meč, čeká vás posledních 5 volitelných misí.

18. Cult Sighting (Chandrila)
Odražte balvan a zabijte prvního Jediho. Pak seskočte ke dvěma žoldákům dolů a zlikvidujte je. Po římse na druhé straně můstku opatrně seskákejte, ale dejte si pozor kam šlapete, většina plochy římsy vás neudrží. Pokračujte dál a po chvíli dorazíte do místnosti, kde jsou tři Jediové. Pobijte je a dojděte ke vratům v pravé stěně místnosti. Zapněte si vidění a pak je přitažením otevřete. Pokračujte dál. Občas bude potřeba se zamyslet nad tím, jak se dostat na další nižší plošinku, ale půjde jen o scházení po spadlých sloupec, nebo skákání po výstupcích. Ve hrobce najdete další tři Jedie. porazte je a dojděte k hrobce. Zapněte si vidění a dojděte k výklenkům ve zdi po stranách rakve. Ukáže se, že tam není zeď, ale panely, které jdou odražením stisknout. Až to uděláte, utíkejte s rychlostí z hrobky, protože bude zasypána. Pokud bezpečně uniknete, level končí.

19. Cult Investigation (Tanaab)
Po videu, ve kterém na vás bude vypuštěn zmutovaný rancor se tu dlouho nezdržujte. Neplýtvejte čas marnými pokusy o jeho likvidaci, raději utíkejte co to půjde. Utíkejte až na druhou stranu místnosti na plošinku se spínačem jeřábu. Ten použijte a vyčkejte, až se odkryjí dveře vedoucí do další části hangáru. Opět se dostaňte do protějšího rohu místnosti (kultisty ignorujte, rancor je později sežere) a odrážejte útoky několika Jediů. Až se bude rancor opět přibližovat, otevřou se dveře a vy můžete pokračovat dál. Zabočte vlevo a na konci chodby použijte spínač. ten vám odsune bednu, díky čemuž se dostanete do do další části místnosti. Stiskněte spínač v postraním výklenku a po umístění sudů se postavte na pás. Až se k vám přiblíží rancor, utečte dál do řídícího centra (ta místnost s oknem vedoucím přímo nad pás). Tady potkáte pár Jediů, které ale není nutné zabíjet a až bude rancor na pásu, stiskněte tlačítko a uvidíte, co se s ním stane.

20. Dismantle Device (Yalara)
Jděte do dveří, kde se objeví první nepřátelský noghri. Pak vyjeďte výtahem na plošinu a vlezte do budovy. Až se dostanete k větráku, budete muset odbočit trochu stranou a v řídící místnosti větrák vypnout. Pak se vraťte k větráku, proskočte jím a dostanete se dál, kde po chvíli budete tento postup opakovat. Až se dostanete k vysoké věži, vejděte do ní a v každém patře zlikvidujte dva Jedie. Až se dostanete nahoru, vyjeďte výtahem, do kterého se dostanete na odvrácené straně sloupu a dostanete se tak téměř na konec levelu. Pobijte poslední protivníky a rozmístěte bomby. Pokud se vám nechce je pobíjet, můžete je zkusit ignorovat a aktivovat bomby zatímco oni budou stále naživu. O vše ostatní se už postará počítač.

21. Force Theft Investigation (Byss)
Nejprve se musíte dostat chodbami plnými všemožných protivníků k ovládání tažného paprsku. Najdete tu hodně důstojníků s klíčem v kapse. Až vypnete tažný paprsek, bude potřeba zničit stíhačky. Sežeňte proto výtah na vyšší patro a najděte tady dělo, kterým zlikvidujete stíhačky. Pak se jen vrátíte ke Kylovi a pomůžete mu zlikvidovat zbytky protivníků. Pokud chcete, aby to bylo zábavnější, můžete si na to stejně jako on vzít nějakou střelnou zbraň. Po likvidaci bídáků bude level ukončen.

22. Weapon Destruction (Ord Mantell)
Velmi povedená mise. Přesto, že se tu objevuje jen jeden protivník, půjde do tuhého. Tím protivníkem je totiž Boba Fett, slavný nájemný lovec lidí, kterému se z neznámých důvodů nechtělo zemřít v Sarlacovi. Nejprve musíte najít všech sedm bomb za oběma postraními dveřmi po stranách úvodní arény. Bobu zatím porazit nemůžete, takže to ani nezkoušejte. V hledání vám pomůže vidění, ale mějte na paměti, že po umístění každé bomby musíte pryč, než vybuchne. Během ničení zbraní si ale na Bobu dávejte pozor používá i raketomet s naváděním, takže pozor. Až zlikvidujete zbraně, vraťte se k lodi a vyřiďte si to s Bobou. Platí na ně házení mečem, přitažení, ovládnutí, blesky a samozřejmě i klasické sekání. Až bude dostatečně zraněný, uletí.

23. Taspir 4 - 1/2
Nejprve musíte zpřístupnit most u ovládacího panelu, ke kterému se dostanete z jediné otevřené věže. Po zničení těžkooděnce na druhé straně mostu stiskněte další spínač a můžete se vrátit do věže. Postupujte pořád nahoru a asi v polovině věže přejdete po mostě do jiné věže. Až se dostanete do jejího nevyššího patra, kde zjistíte, že most je zničený, posuňte jednu z beden v místnosti pod mříž větrací šachty a mříž zničte. Pak šachtou projděte až do kanceláře, kde seberete důstojníkovi klíč a vrátíte se s ním o pár merů k zamčeným dveřím. Pokračujte stále dál, budete potkávat mnoho Jediů a v jednom místě se setkáte s opravdu obrovským zástupem těžkooděnců. Když ale budete pokračovat pořád dál, dostanete se do dalšího taspirského levelu.

24. Taspir 4 - 2/2
Vyskočte tam, kde jste prve viděli Aloru a jděte pořád dál. Koste samozřejmě všechny Jedie, v místnosti se žhnoucími výpary to bude možná o něco těžší, ale budete se s tím muset smířit, stejně jako o patro níž, kde budou zase bazénky s vodou, proto do nich nelezte s mečem, který ve vodě zhasíná. Až v další místnosti opět spatříte Aloru, vyskákejte za ní a pokračujte dál. Až porazíte velmi silného Jediho, který používá i světlou Sílu dojdete k přepínači. Zapněte si rychlost a po stisknutí přepínače rychle proběhněte vypnutým silovým polem. Tady seskákejte opět za Alorou a jděte do dveří, kterými odešla ona. Po chvíli cesty dorazíte kde dalšímu běžícímu pásu, po kterém musíte pokračovat druhým výklenkem vlevo ve zdi. Projděte chodbou, Jediho můžete třeba strhnout na běžící pás a nechat dodělat. O kus dál na pásu se zpracovávají bedny. Svezte se tedy za nějakou bednou a až ji stroj zpracuje, zapněte rychlost a proskočte zvětšující se štěrbinou. Až pojede bedna dál, opět s rychlostí podlezte lis, nebo zkrátka vlezte do jedné chodbičky ve stěně pod lisem a navíc objevíte tajné místo. Až dorazíte k místu, kde se spustí další animace, porazte Jediho a vyskočte na lanovku, která čas od času projede u stropu. Z ní pak seskočte na plošinu a zamiřte k Aloře. Po animaci se budete muset rozhodnout, k jaké straně Síly se přikloníte. Pokud na Roshe zaútočíte, bude to temná, pokud meč vypnete, bude to světlá. Rád bych jen upozornil, že hra za temnou stranu udělá následující dva levely o hodně těžší. Ať tak či tak, rozhodně se střetnete s Alorou a nebude nijak moct těžké ji porazit. Nezkoušejte ji hodit do propasti, protože jsou tu pro ni jakési neviditelné bariery, které ji spadnout nenechají - musí zkrátka zemřít na plošině. Po její smrti a krátké animaci přichází poslední dva levely hry.

25. Korriban - 1/2
Pokud jste zůstali na světlé straně, budou vám Jediové pomáhat proti temným Jediům. Pokud jste se připojili k temné, budete vraždit příslušníky obou stran. Každopádně jděte po schodech dolů a až dorazíte na prostanství ze kterého dál už cesta nevede, odražením posuňte tři ze soch v rozích místnosti. Tímto si otevřete schodiště a cestu dál. Pod schodištěm se vydejte jednou z postraních chodeb. Až dorazíte dolů, budete mít v zádech (pokud stojíte čelem k také zavřeným dveřím nad krátkým schodištěm) zavřené dveře. Vyjděte tedy po tomto schodišti a zapněte vidění. Na zemi přede dveřmi spatříte tři symboly, stejně jako na kamenných kvádrech u dveří. Zatlačte na ty kvádry, na kterých je vykreslený symbol jako na zemi a dveře by se měly otevřít. Pokračujte dál a až dojdete do místnosti s velkým sloupem uprostřed, otočte se zpět ke vchodu a po jeho pravé straně spatříte tři kvádry, které můžete po přitažení použít jako schody. Díky nim pak vyskákejte až na vrchol sloupu a z něj pak pokračujete dál. Skočte do díry v podlaze a dojděte tunelem až do další místnosti, která končí za rohem dalšími dveřmi, kterými se vydejte. Až se dostanete do další velké místnosti, odpravte protivníky a proskočte dírou ve zdi na konci místnosti. Tady seskákejte po lávkách k dalšímu otvoru a tím pak pomalu projděte za stálého potkávání všemožných Jediů až na konec, kde přesekněte dva sloupy u zdi a hurá zpátky do místnosti, kde jste prve otevírali dveře potlačením kamenných bloků. Naproti těmto dveřím jsou nyní otevřené dveře do údolí, které jsou ale hlídány Jedim a další dva jsou v místnosti. Jedi u dveří se ale dá odlákat, načež bezpečně proniknete na konec levelu a vstoupíte tak do závěrečného levelu hry.

26. Korriban - 2/2
Pomalu postupujte stále dolů a zapojujte se do soubojů s Jedii. Dole pak zamiřte vlevo přes písek, kde budete ještě párkrát překvapeni. Až dorazíte k propasti, Pečlivě si vyhlédněte, kde je asi tak nejužší a v tom místě přeskočte na druhou stranu. Dojděte až ke skupince Jediů a ať už je budete muset zabít, nebo ne, budete nakonec muset odražením srazit sloup a vytvořit si tak most přes propast. Do díry s téměř zasypanými kusy kamene a kdovíčím ještě pomalu sestupte a propližte se polozasypaným tunelem dál. Na jeho konci vyskočte do dalšího tunelu a na jeho konci spatříte armádu stormtrooperů, které bude potřeba pobít včetně několika Jediů. Až budete hotovi, zamiřte do hrobky, vedle které stojí raketoplán a po pobití několika posledních Jediů je tu konečně závěrečný souboj. Tavion na vás bude používat také žezlo, ze kterého na vás bude pouštět proudy Síly, nebo s ním bude bouchat do země, což většinou neustojíte. Používejte blesky a nenechte ji ani chvíli klidu, aby se nemohla léčit. Až ji porazíte objeví se Kyle (pokud jste na temné straně), nebo do Tavion sestoupí duch Ragnose (pokud jste na světlé). Tento souboj už bude o mnoho těžší, nicméně pořád platí stejná pravidla, jako pro ten předchozí. Akorát Tavion již nepoužívá žezlo, ale jakýsi podivný meč a kyle se občas uchýlí i k trochu nesportovním útokům. Tento souboj se vám ale jistě povede dokončit a s jeho koncem zkončí i singleplayerová část hry s názvem Jedi Knight: Jedi Academy.
Blahopřeji vám tuto hru jste dohráli a doufám že se vám s mým návodem dohrála snadněji.

Autor:Luke Skywalker
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 11
Přidáno dne: 01.08.2005