Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Rayman 2
Po úvodní animaci se nacházíte v cele. Jediná cesta ven vede větrací šachtou a tak musíte nejprve rozbít mříž.
To provedete pomocí mezerníku. Vyletí ohnivá koule a mříž se rozbije. Pak už jen vstupte do vzniklého prostoru
a po dopadu se dostanete do další úrovně

1. The Woods Of Light
První část je lehká. Seznámíte se s ovládáním této hry. Máte za úkol získat 5 Lumíků a najít- rozbít dvě klece. Po dopadu vidíte před sebou na zemi kamennou desku. Dojděte k ní a jakmile se přiblížíte přiletí moucha a bude Vám napovídat. Těchto desek je dobré si všímat po celou hru, protože na ně budete často narážet a pomohou Vám s dohraním hry. Takže poté co moucha (či co to je) odletí, pokračujte vodou k první kleci. Je zde i první Lumík a po jeho sebrání rozbijte klec.(Výskok a hod - A + mezerník). Otevře se propadlo a můžete pokračovat dál. Zde postupujte směrem nahoru a po cestě najdete 3 Lumíky. V blízkosti třetího je na zemi známá deska a zní vyskočte nahoru a vytáhněte se na ochoz. Opět deska která vás naučí ovládat létání s ušima. V dáli vidíte tři kamarády a snažte se k nim přeskočit. Ve výskoku rychle stlačte znova klávesu „A“ a pomalu doleťte na druhý okraj. Po animaci pokračujte dál a mezi skalisky narazíte na posledního Lumíka pomocí „A“ vyskákejte mezi skalami nahoru a zde zlikvidujte druhou klec.

2. The Fairy Glade
Dostanete se k hluboké vodě a naučíte se plavat a potápět. Dejte se proto doprava a skočte do vody. Zde se potopte ( A + Z ) a plavte do jeskyně před kterou je modrý lumík. To je blahodárný kyslík a chodbou se dostanete až do jeskyně kde je klec. Po jejím rozbití získáte zlatého Lumíka a plavte rychle ven. Zde vylezte na ostrůvek a skočte na houbu. Ta Vás vyhoupne na spodní stranu stromu a po něm přeručkujte až na plošinu. Zní se dostanete k nebezpečnému jezírku a tak ho přeskákejte po listech. Rybám se buď vyhněte nebo je sestřelte. Na konci se otočte doprava a vyskákejte až nahoru. Cestou se dostanete až k vypínači který otevře dveře na spodní mýtině. Z provazové lávky seskočte na strom a na konci sestřelte klec. Pak se vydejte do otevřeného průchodu a vyhněte se po straně nebezpečné vodě. Než vlezete na provazovou lávku uvidíte v dálce plovoucí barel a to je váš cíl. Vylezte nahoru a z delší plošiny skočte do dálky a použijte helikoptéru "A". Dopadnete na převis a z něho na barel který se dá do pohybu. Projedete se po jezírku a skončíte u cestičky. Vyjděte tentokráte až úplně nahoru a vyskočte na pohybující se plošinu a z ní do jeskyně. Po stromě se vyšplháte nahoru k východu a pak pojedete po skluzavce. Zde když se podíváte dokola uvidíte klec. V této části hry však nejde sebrat. Vrátíte se sem z 10 levelu. Na stěně je rostlina po které přeručkujte až na druhou stranu . Po animaci se dostanete k pirátovi který po Vás hází ohnivé koule a tak rychle utíkejte vlevo do jeskyně. Zde na jezírku je pár Lumíků, pak po žebříku nahoru, kde je klec. Vraťte se ke střílejícímu pirátovi kde uprostřed mýtiny je dřevěná deska. Postavte se na ní a těsně před dopadem střely utečte. Otevře se průchod do podzemí a tam skočte. Přes bedny přeskákejte na druhou stranu a pak po pavučině nahoru. Přitom si dejte pozor na padající sudy. Nahoře jsou dveře které rozstřelte a jděte až na mýtinu kde je nepřátelský pirát. Pomocí Ctrl a mezerníku ho zničte a jděte do místnosti se spícím pirátem. I toho zlikviujte a seberte sud ze země a vraťte se do předcházející sekce. Zde jsou okované dveře které rozbijete sudem který nesete. Za dveřmi je klec.Vraťte se do místnosti se sudem a vylezte po síti ke stropu a skočte do průlezu. Dostanete se do místnosti kde je na dně síť která slouží jako trampolína a přes ní jezdí laser. Vyhněte se mu a střelte do vypínače. Pak vyskočte do otevřeného průchodu. Narazíte na posledního spícího piráta který hlídá vypínač. Zlikvidujte piráta a střelte do vypínače a dole se odjistí laserové dveře. Přeskočte zábradlí a projděte dveřmi. Přeskákejte trojitý laser a u rozbité lávky seskočte vlevo dolu. Vydejte se jedinou cestou a dojdete ke zvláštnímu stroji, který po Vás hází bomby. Seberte sud a jděte po lávce. Těsně než k vám přiletí bomba vyhoďte sud "A" a kouli sestřelte "Mezerník". Musíte to stihnout než sud dopadne, aby jste ho stačily chytit a rychle postupujte co nejblíže k zařízení. Pak na něj sud hoďte. Rozbijete první zábranu a stejně to udělejte i s druhou a třetí. Tím je víla „Ly“ volná a umístí purpurový Lumík mezi rozbitý most. Vylezte po síti nahoru a postavte se na okraj lávky. Mezerníkem zapnete houpačku a jakmile Vás to přehoupne na druhou stranu stlačte "A". Tím se dostanete přes toto místo, dále se dejte chodbou a na konci mezi sloupy nahoru. Dostanete se k potrubí které mizí někde dole a musíte se pomalu snášet a sbírat lumíky. Těsně nad příčnou trubkou zmáčkněte Ctrl + Mezerník a zlikvidujte piráta na potrubí. Je zde i klec. Pak už jen dopadněte dolu na lávku a pryč odsud. Dostanete se na kouzelnou mýtinu s větrnými víry. Postavte se do prvního, vyskočte a zapněte helikoptéru. Postupně si vyhledávejte nejbližší víry a dostanete se nahoru ke známému purpurovému Lumíku. Přitom sbírejte všechny žluté Lumíky. Nahoře mezerníkem zapnete přenašeč a přehoupněte se na ochoz. Zde je klec se skřítkem a po jeho osvobození Vám ukáže východ z tohoto levelu. Zbývající 2 Lumíky a 1 klec seberete až později v 10 levelu.

3. The Marshes of Awakening
Seskočte na list a z něho na potopený strom. Po něm dojdete až k pavoukovi a ten Vás po rozhovoru pošle nazpátek. Vraťte se na listy a přesně přeskákejte doprava až k síti a po ní přelezte na druhou stranu. Za sítí je lávka, na ní přeskočte a sestřelte bednu ve vodě. Osvobodíte draka Ssssama a stlačením mezerníku se rozjedete po vodě. Musíte si dát pozor na protivníky a přitom sbírat Lumíky. Všimněte si hlavně toho v tunelu. Zbytek pak seberete v druhé části.

4. The Bayou & The Walk of Life
Hned na začátku si uděláme jednu podúroveň. Dejte se do leva do kamenného kruhu a vyskočte k víle Ly. Tím se dostanete do docela lehké podúrovně kde je jediným cílem následovat Ly a přitom sebrat 50 Lumíků. Až to budete mít vraťte se v menu znova do
4. úrovně a skočte na plošinu před Vámi (pozor plovoucí plošiny se na konci potápí). Ta Vás odveze do blízkosti pontonu a z něho přeskočte na kořen a rozbijte klec. Další plošina Vás doveze k soutěsce a po žebříku se dostanete k vypínači. Ten sestřelte a sklopí se lávka. Na lávky si dejte pozor protože dlouho nevydrží a tak je rychle přeskákejte až na pevnou zem . Hned za rohem narazíte na spícího piráta. Z klece se uvolní purpurový Lumík, s jeho pomocí se dostanete přes vodu. Na konci přeskočte na kořen a sestřelte klec pod vámi a pak na lávku a rychle na pevnou zem. Zde pomocí Lumíka přeskočte do jeskyňky a pak hned nazpátek. Pak přes lávku a na pevné zemi se otočte. Uvidíte schovanou klec a pokračujte do místa kde dojde k nahrávání hry. Octnete se před kořenem na který skočte a na konci se natočte trochu doprava a pak pokračujte až k pirátovi a po jeho zlikvidování střelte do vypínače. čímž vysunete most. Z něho pak na lávku s nepříjemnými sudy které přeskakujte a tak pokračujte až za roh. Dostanete se k mostu kde je vlevo vypínač, který vysune most k dosahu purpurového Lumíka. S jeho pomocí se dostanete do chodby ve které hlídá nepříjemný buchar. Rychle pryč od něj až do místnosti s kyvadly . Před nimi je vypínač kterým vypnete lasery na konci a pak rychle přeběhněte až do druhé chodby. Zde pozor na sudy a na konci uhněte doleva. V místě kde padají sudy je klec a po jejím sebrání jděte na trampolínu. Uvidíte další klec ze které osvobodíte skřítka a vyskákejte až nahoru a zde tato úroveň končí.

5. The Sactuary of Water and Ice
Hned na začátku si dejte pozor na kraby a piráta. Toho taky co nejrychleji zlikvidujte a pak se porozhlédněte po břehu. Najdete molo a na jeho konci klec). Po jejím rozbití se vydejte do skal a projděte soutěskou. Ocitnete se ve vodě a potopte se. Někde na dně je díra a tou se dostanete do jeskyňky kde je klec kterou opět rozbijte a pak se vraťte na původní místo a vylezte u sítě. Vylezte nahoru a skočte na druhou stranu. Dostanete se na planinu a zde najděte sudy. Sud hoďte na dveře a v místnosti seberte barevnou kouli. Tu pak umístěte na patřičný barevný jehlan a celé to proveďte i s druhými dveřmi a druhou koulí. Otevře se Vám průchod a dostanete se do haly kterou oběhněte dokola. Pak teprve vstupte do nebeské brány. Následuje překrásný sjezd ve kterém je, ale nelehké sebrat všechny Lumíky. Cesta končí u vodopádu a před sebou vidíte prvního velkého bosse a purpurového Lumíka. Protivník se nedá zlikvidovat, ale musíte rychle přeskákat mezi Lumíky. Stlačte mezerník a jakmile se zhoupnete "A" a rychle "Mezerník" . Toto opakujte dokud se nedostanete na druhou stranu. Protivníka zabije krápník, který na něj sestřelíte, ale až na konci. Jakmile jste na druhé straně dejte se ještě před vodopádem doprava a oběhněte vodopád .Pak už projděte vodopádem a level je u konce. Splněním tohoto levelu jste získali i vaší první masku.

6. The Mehir Hills & The Cave of Bad
Jste na malé mýtině, z které není úniku. Vlevo jsou tři kameny a mezi nimi propadlo které se dá otevřít vypínačem, který je za osamělým kamenem. Zapnutí vypínače otevře propadlo a dole najdete klec. Pak se po pavučině dostaňte nahoru. Teď přijde ten hlavní fígl, který Vám pomůže se dostat přes močál. Jezdící střelu, která proti Vám utíká nestřílejte, ale dejte se před ní na útěk. Za chvíli jí dojde dech a to je okamžik si jí osedlat. Pak se dá s vámi do úprku a můžete jí řídit. Nasměrujte si to proti dveřím vpravo a těsně před nárazem seskočte "A". Za dveřmi je druhá klec. Pak přeskočte zábradlí a dostanete se k 2 pirátům. Po jejich zlikvidování projděte mezi nimi a najdete další klec. Vraťte se do místnosti kde byli piráti a vydejte se dveřmi do chodby, kde na jejím konci skočíte dolů. Octnete se na mýtině a oběhněte strom. U stromu je houba a s její pomocí se dostanete na strom a purpurovým Lumíkem se přenesete na dřevěný ochoz. Vpravo uvidíte klec a pak se vraťte dolů. Osedlejte si střelu a vydejte se strastiplnou cestou. Na jejím konci střelu opět nasměrujte na dveře vlevo. Seberte sud a jděte se podívat do chodby. Přes díru v zemi se dostanete tím že se přiblížíte ze sudem k pochodni a po zapálení přeletíte pod sudem přes prohlubeň. Jestli se Vám nepodařilo dveře rozbít použijte sud a dojděte k pirátovi, který hlídá vypínač dveří. Zapněte ho a dostanete se ke svému příteli. Po rozhovoru sním se dostanete do hlavního menu a vněm se vraťte do 3 levelu - "The Marshes of Awakwning". Zde přeskočte na kořen a vydejte se do místa kde jste prve nemohli projít. Teď už Vás to pustí dál a máte před sebou cestu, kde musíte sebrat 50 Lumíků. Hned na začátku je purpurový Lumík , přes který se dostanete až na druhý pevný výstupek. Z něho skočte na lebky, ale moc se nezdržujte protože se potápějí. Z poslední skočte na zeď a znova lebky až na pevnou cestu s rukou. Odsud přes purpur na zeď a pak na most. Skočte na pilíř a pak na další a stále až na pevnou zem. Pozor pilíře se pod vaší váhou potápějí. Pokračujte tunelem až ke stěnám které se přibližují. Mezi nimi nahoru a jste opět na pevné zem a přeskočte na plošinu dole, kde umístěte kouli na jehlan a skočíte dolu do otevřeného průchodu. Dostanete se k dvěma jehlanům. Na levé straně je ochoz a po něm se dostanete na rozcestí. Nejdříve jsem se dala vpravo a cestou došel až ke žluté kouli. Kouli pak seberte a házejte jí před sebou na místa kam pak přeskočíte. Tím se dostanete až na plošinu odkad jste začínaly a kouli umístíte na jehlan. Teď se vydejte tou levou cestou. Je docela krátká a získáte druhou kouli . Po umístění se otevře tlama a vy vstupte dovnitř. Odstřelte krystal a seskočte dolů. Následuje skluzavka mezi krystaly které musíte sestřelovat a přitom sbírat Lumíky. Pak vás čeká nelehká zkouška. Protivník proti Vám vystřelí pár ohnivých koulí a pak začne s lebkami. Pravidlo je že po zasažení lebky vašim výstřelem zůstane na chvíli stát a to stačí nato aby jste na ní skočily a rychle zasáhli další lebku. Takto se dá přeskákat až na pevnou zem. Obluda před vámi uteče trochu dál a vše se opakuje dokud se nedostanete k pokladu. Tam následuje zrádná otázka zda si chcete poklad nechat nebo ne. Pokud ano objeví se End (naštěstí se znovu vrátíte k pokladu ). Odpovězte proto ne a hra pokračuje. Opusťte tedy level "The Marshes of Awakwning" a jděte znova do posledního 6 levelu a to až do místa kde jste se rozešli se svým kamarádem. Dáte mu nápoj a on rozrazí zeď a další cesta je volná. V další hale před branou použijte purpurový Lumík a dostanete se ke kleci. Pak teprve na ochoz a projít za bránu kterou otevřete vypínačem. O další cestu se postará kamarád a následně sejděte ze schodů. Prohlídněte si pořádně mýtinu a než nasednete na střelu najděte obě klece . Pak se se střelou vydejte na cestu do cíle.

7. The Canopy
Máte před sebou relativně lehký level. První boj tomu nenasvědčuje protože musíte zabít nepříjemného pavouka. Pak se vydejte po pavoučí síti až na plošinu. Zde se otočte a vystřelte do protilehlé zdi. Střela se odrazí a zasáhne klec pod vámi. Pak se vydejte chodbou dál a díru přeskočte na pavučinu a následně skočte do další díry. Dostanete se nad útesy a pokračujte lávkou před sebou. Jakmile na ní vstoupíte objeví se pirát. Po jeho zlikvidování dojděte na konec lávky a zde vystřelte na vypínač. Tím uvolníte přítele (žabáka) a můžete se vrátit na pevnou zem a vydat se boční lávkou. Kamarád tam už čeká a uvolní laserovou mříž. Až se uvolní průchod seskočte dolu. Na ochozu je prapodivná rostlina a postavte se do její blízkosti a kamarád zní vzápětí vytvoří pěkné vznášedlo. Tím se dostanete na druhou stranu a zde sestřelte strom v záplatách aby vznikl most pro přítele. Pokračujte dál až k hořícímu přemostění. Kamarád to uhasí a můžete dál. Za mostem číhá pirát a po jeho zlikvidování dostanete silnější střely a jdete dál až do místa kde se zjeví pirátská loď. Střílí po Vás dělové koule a následně se objeví pirát. Boj to je při troše pozornosti lehký. Vraťte se pro kamaráda který Vám za to následně otevře průchod dál. Za dveřmi čeká pirát a následně se octnete na mýtině. V rohu jsou bedny tak po nich vyskákejte nahoru. V dáli je klec, tu sestřelte a vysbírejte Lumíky kteří jsou i na ochoze na který se dostanete pomocí purpurového Lumíka. Pak se postavte opěk ke zvláštní kytce a počkejte na kamaráda který zní udělá maskování. Pak teprve oklamete bezpečnost u dveří a dostanete se dál. V místnosti pak narazíte na klec a jste na konci levelu.

8. Whale Bay
Projděte jedinou možnou cestou a narazíte na "obrněného" piráta. Zlikvidovat ho není lehké a tak se kryjte za rohem a vždy jen vystupte a střelte. Jakmile ho zlikvidujte vraťte se do první místnosti a skočte do akvária. Proplavte pod vodou do druhého akvária a střelte do vypínače. Tím se otevře průchod dál. Zde pod sítí najdete trochu energie a pod druhou pár Lumíků. Přes druhou síť se dostanete dál k vraku lodi. Zlikvidujte piráta a po barelech se dostanete dovnitř. Otvorem přeskočte na druhý ochoz a otočte se. Uvidíte vypínač kterým vypnete lasery a cesta dál je volná. Vede přes sudy až k vodě kde zabijte piráta a sudem rozbijte dveře. Přes palmy a purpurového lumíka se pak dostanete dál. Skočte do vody a vlevo je pod vodou průplav. Tím se dostanete do chodby a zní do velké místnosti kde když vyjdete po schodech nahoru je vypínač kterým uvolníte rybu z vězení. Pak si osedlejte střelu a s její pomocí rozbijte dveře které jsou na konci stoupání. Dostanete se do chodby kde je klec a zni do vody k osvobozené rybě a následujte jí. Ryba sem tam vypustí vzduch a ten stačí k dodání potřebného kyslíku. Doplavete tak až do vraku a vněm vyplavete na vzduch. Na druhé straně se dostanete opět do vody a vyšplháte po síti nahoru. Před vrcholem je jeskyně, jděte se tam podívat. Pak se vraťte k lodi a vylezte po stožáru nebo po síti nahoru. Musíte se dostat až do koše. Pak se vraťte přes purpurového Lumíka na ráhno a zněj na vodní skluzavku a do jeskyňky kde je cíl levelu.

9. The Sanctuary of Stone and Fire
Máte před sebou nejrozlehlejší a asi nejtěžší level této hry. Seskočte dolu na pevný bod nad lávou a z něho dál na pevnou zem. Zde zlikvidujte piráta a přes trampolínu se dostanete nahoru na věžičku. Zde na poslední plošině rozstřelte záklop a uvolníte purpurového Lumíka. Přes něj se dostanete na první plošinu a pak znova přes něj dolu na břeh. Otočte se a rozstřelte další záklop na věžičce. Vraťte se přes Lumíka nazpátek na věžičku a zjistíte že se zde objevil další purpurový Lumík. S jeho pomocí se dostanete na nejvyšší podlaží věžičky. Pak se vraťte dolů na břeh a pokračujte jedinou možnou cestou. Musíte zlikvidovat dalšího piráta a další cesta Vás dovede k pavučině a na jejím začátku uvidíte modrou švestku. Střelte do ní a ona spadne do lávy a nezničí se.Skočte na ní a výstřely pak můžete řídit směr její jízdy. Pokračujte proto proti proudu. Dostanete se k věžičce kde jste již byli a pokračujte dál až na mýtinu se stromem. Modrou švestku hoďte na jehlan a dostanete se opět na ochoz. Zde je další švestka a tu hoďte na špičku v dálce. Pak rychle pod ní, aby jste jí chytli. Totéž ještě jednou. Zde švestku položte ("A") pod dírou ve skále a dostanete se do jeskyně s klecí. Při zpáteční cestě uvidíte ve výšce otvor a tak tam skočte. Protivníka se zbavíte tak že na něj hodíte modrou švestku a on přestane vidět a naopak se postaví tak že se přes něj dostanete nahoru kde je klec. Pak se vraťte do místa kde jste se poprvé setkali s modrou švestkou. Sestřelte jí a přes ní se dostanete na pavučinu a po ní pokračujte dál až na pevnou přepážku. Za ní je další švestka a tak pokračujte po ní. Na konci vyskočte na ochoz a pak dál nahoru až na pěknou mýtinu. Zde hoďte švestku do lávy a rozhodněte se pro další směr cesty. Jedna vede přímo na konec levelu a druhá provede ještě jednu odbočku.Vydejte se proti proudu. V hale vyskákejte přes bednu na levý pilíř. Tím můžete sestřelit bednu na druhém pilíři a pak se teprve výstřely pokuste projít branou. V další cestě pokračujte pomocí krápníků až se dostanete k pilířům které po výstřelu udělají cestu a pokračujete dál až do místa kde se ponton zastaví. Přeskákejte na poslední "schodiště" a pak nahoru a opět na první. Průchodem vyjdete nad posledním a přes purpurového Lumíka do boční chodby. Zde pokračujte pomocí pontonu a krápníků ke schodišti a zněj se dostanete do místnosti se 3 dveřmi. Začněte s prostředními dveřmi a naposledy s levými. Zde je pavouk a za ním na Vás čeká známá střela. Celá trasa je dost dlouhá a párkrát musíte skočit. Nejzákeřnější je že na konci musíte naopak přidat. Dostanete se na útesy a seskočte dolu. Jistě to zde poznáváte a tak se dejte po proudu dolu, až k pirátovi kterého zničte. Pak vyskočte na výstupek a projděte po plošinách až ke kleci kterou jste viděli u piráta. Pak se po plošinách vraťte a z poslední přeskočte do otvoru u skály. V této hale je zákeřný bojácný nepřítel. Není lehké ho zasáhnout. Jakmile ho zlikvidujete objeví se švestka a na tu pak skočte a s její pomocí se dostanete na ochoz kam se jinak nedá vyskočit. Dojděte až na místo kde se propadnete. Švestka Vás unáší lávou k prvnímu vodopádu a pak k druhému. Za ním vyskočte na břeh a podívejte se do výklenku. Pak pokračujte lávou dál až k chodbě a za ní je hluboká propast s pilíři. Seberte žlutou kouli a hoďte jí na pilíř před sebe a skočte za ní. Tak se i skoulí dostanete do další chodby a zní do svatině kde jí umístíte na patřičný jehlan. Poblíž je otáčivá brána a vy proskočte jejím horním otvorem a dostanete se ke skluzavce. Následujte purpurový Lumík a dostanete se znova do svatině ovšem tentokráte jste v její horní části a vlevo je modrá koule a tu hoďte dolu. Seskočte dolu a umístěte modrou kouli na modrý jehlan a socha se dá do pohybu. Na ní vyskočíte pomocí purpurového Lumíku a socha vás přenese přes lávu. Přeskočte na schodiště a vyjděte nahoru. Před sebou máte konec levelu a dostanete druhou masku.

10. The Echoing Caves
Hned na začátku se zbavte piráta a po schodech se dostanete k vypínači. U něj je lávka a zní přeskočte na střechy a z nich se dostanete na útes. Zde skočte do díry v zemi a dole pak do vody. Vodou proplavte do druhé jeskyně a zapněte druhý vypínač. Pak se vraťte a protivníka se zbavíte pomocí modré švestky a po síti nahoru. Seskočte na planinu a mezi skalami projděte k propasti a přes pilíře přeskákejte na druhou stranu a za stromem seskočte dolu. Zde se zbavte piráta a zapněte třetí vypínač. Na druhé straně je pak tlačítko a s jeho pomocí vysuňte z vody výstupky a po nich se dostanete na útes a pak dál po síti nahoru. Před sebou uvidíte vznášející plošiny a přesně se dostanete na náhorní plošinu a zde pomocí tlačítka otevřete dveře a za nimi najdete poslední vypínač. Pak už seskočte dolu a jděte do podzemí kde rozbijte dveře sudem. Pak seberte další sud a postavte se k ohni. Barel Vás přenese k věži. Pořádně ji prohlídněte a pomocí sudu pokračujte dál. Musíte sledovat kde jsou žlutí Lumíci a tak se dostanete do chodby která je vlevo nahoře. Z ní se dostanete nazpátek do 2 levelu. Jděte až na most a sestřelte modrou švestku. S její pomocí se dostanete až k zátarasům, pokračujte po pavoučí síti a sloupech až k domku. Vchod je pod propadající lávkou a zde narazíte na spícího piráta a klec (tím jste sebrali poslední klec a 2 Lumíky, kteří Vám chyběli v 2 levelu). Pak teprve dojděte k židli kde spal pirát a jste nazpátek v 10 levelu. Seskočte dolů a protivníka se zbavte tím že ho utopíte. Vezměte sud a přeleťte vodu přímo do vypínače a dveře na chodbě se otevřou. Za dveřmi je klec kterou seberete sudem a pak pokračujte opět sudem dál. Skončíte na lávce u průchodu a za ním je pirát. Vlevo je pak síť která vede ke kleci. Pak se vraťte k lávce a střelte do tlačítka a rychle to oběhněte až k sudu a pokračujte dál se sudem až k síti. Pak rychle doleva k dalšímu sudu a sním na lávku u díry ve stěně. Zde vyskočte na střechu a najděte klec. Pak už jen dojděte do cíle levelu.

11. The Precipice
Tato úroveň nemá žádné tajné části a dá se říct že jediným úkolem je projít celou část pod palbou pirátské lodi. Cestu určují zelení Lumíci. Dejte se podél skal po lávce a pak přibudou sítě a purpurový Lumík a na konci vás čeká dobře viditelná klec. Stejnou cestou stále dál a pokračovat až k vypínači a vejít do chodby. Pokračujte po lávce nad vodou a kolem věže. Dostanete se na trampolínu a stále nahoru až na lávku po kterých se kutálejí sudy. Ty přeskákejte a zlikvidujte piráta. Za pirátem je vypínač a nahoře je další. Po jeho zapnutí se přiblíží plošina a po ní se dostanete do další oblasti. Další lávka a její cíl je otvor ve skále. Stojíte nad propastí a plachtěním sledujte žluté Lumíky až na plošinu. Po ní se dostanete do průchodu a na pevnou zem. Zde musíte čelit jak pirátovi tak lodi. Jakmile se zbavíte piráta jděte se podívat na ochoz nad klecí a pak teprve pomocí klece se dostanete z tohoto levelu.

12. The Top of the World
Utečte protivníkovi a rychle nasedněte do křesla. S ním pak pojedete po koleji ze které nemůžete nikam spadnout, ale musíte se vyhýbat překážkám. Cesta je rozdělená zelenými Lumíky na dvě části. Dojedete až do chodby kde za rohem čeká nepřítel a pak chodbou jděte dál až do velké haly. Tu pořádně prohlídněte a pak se podívejte po síti nahoru o patro výš. Pak se vraťte do spodní haly a seberte sud a s ním přes pohyblivou plošinu do chodby a zde rozbijte dveře. Podívejte se pak dolů a následujte skřítka až do cíle levelu.

13. The Sanctuary of Rock and Lava & Walk of Power
Hned na začátku se otočte ke svatyni víly Ly a udělejte si lehkou podúroveň. Musíte Ly následovat a přitom sbíral žluté Lumíky. Po zdárném skončení se dostanete znova do původního levelu. Vydejte se po lávce a přes síť na ponton. Ten Vás zaveze k další lávce a po ní nahoru a přes purpurového Lumíka do okna. Z něho seskočte na cestu a dál až na lávku. Pod ní je klec. Pokračujte po lávce až na velkou planinu a tu celou projděte. V další hale je pod ochozem klec a dostanete se do další části. Zde přes síť do chodby kde se otravných kořenů zbavíte výstřely. Dostanete se k fialovému vznášedlu a skočte na jeho vršek. Vznášedlo se dá do pohybu známou cestou s kořeny. Dejte si pozor na klec která je za zástěnou a po zdárném proplutí chodbou se dostanete do podzemí. Opět přeskočte na vznášedlo a až Vám na konci zmizí začněte plachtit a přistanete na plošině. Po výstupcích se dostanete na pevný trojúhelník a z něho sestřelte klec a přeskočte oheň. Na konci ochozu střelte do tlačítka a přeskočte na ochoz. V další části se dostaňte na středovou otáčivou plochu a v momentě kdy je proud lávy přerušen proběhněte na druhou stranu a prozkoumejte celou síť. Pak přeskákejte až nahoru a sestřelte klec. Po aktivaci tlačítka se otevřou dveře a o kousek dál ještě jednou. Prohlídněte si síť vlevo za dveřmi a sejděte dolu. Pak už jen zdárně dojděte až ke kleci a jste u cíle.

14. Beneath the Sanctuary of Rock and Lava
Tento level vypadá zpočátku velmi náročně, ale není to až tak těžké. Umíte totiž ze začátku létat držením tlačítka "A". Přeleťte zábradlí a dole rozstřelte průchod a dostanete se na lávku a na jejím konci je klec. Vraťte se na začátek a proleťte otvorem ve středu místnosti a pokračujte mezi ostny. Dostanete se do chodby s průvanem a proleťte až k průchodu. Pokračujte ke stěně z ostnů a prostřelte průchod. Za ním je lávové pole a další průchod. Hlídejte si levou stranu a přistaňte na plošině. Po chodníku sejděte dolu a odstřelte průchod v podlaze odrazem od krystalu nad ním. Propadněte se dolů a proleťte mezi vodopády lávy až se dostanete do chodby s tekoucí lávou. Stěny jsou plné ostnů a jakmile uvidíte nalevo otvor rychle do něj. Prohledejte celý prostor a pak se vraťte do větrné chodby. Tak se dostanete k ohnivému protivníkovi. Dejte se před ním na útěk a jakmile doběhnete k pavučině, vyskočíte a můžete sestřelit krápník. Pak opět rychle dál. Toto opakujte celkem 3x. Pak je protivník zničen a vy se pomocí Lumíku můžete dostat nahoru na lávku. Po ní se dostanete k díře, do ní skočte. To je konec levelu a zároveň třetí maska.

15. The Tomb of the Ancients
Seběhněte se schodů a skočte na plošinu a v místnosti zapněte vypínač. Proběhněte přes pláň do kruhové místnosti a skočte dolů kde je vypínač. Po pavučině nahoru a po pilířích do okna ve stěně. Tak dojdete až na křižovatku kde se dejte doprava a vzadu za náhrobkem je vypínač. Pak se vraťte a dejte se do haly naproti. Zde se po pavučině dostanete na stožár kde je další vypínač. Opět se vraťte na rozcestí a po pavučině nahoru, kde přeskákejte po pontonech a po síti nahoru kde je hrob a do něj skočte. Dostanete se k mříži, která se dá zvednout výstřelem do mechanismu na pravé straně. Přeskočte na ponton a s jeho pomocí se dostanete k pavučině. Vylezte nahoru a tlačítkem vypněte laser. Dostanete se k dalšímu pontonu a pavučině a skončíte na lávku se sudem který vás přenese přes vodu k otvoru v horní části stěny. Projděte trubkou a dostanete se k dalšímu sudu a opět přes vodu. Zde je pod lávkou klec. Propadněte se na ponton, z něho na pavučinu a na další ponton. Při plavbě uvidíte na pravé straně purpurového Lumíka a síť. Tímto způsobem se dostanete ke kleci. Pak pokračujte dál až k bráně. Pak po pavučině nahoru kde mechanismem otevřete propadlo a po pontonu doplavete k dalšímu molu. Zde nahoru a sudem rozbít dveře. Přes zábradlí na síť a zapnutím vypínače se dostanete do haly kde je vězněn Váš kamarád. Na zádech má ovládač který musíte zničit. Zapnutím tří tlačítek aktivujete modrý laser a přes něj kamarád vždy upadne. To je okamžik kdy na něj začnete střílet a ovladač můžete zničit. Jakmile se vám to podaří skočte mu na záda a sestřelte klec. Tím jste v cíli levelu.

16. The Iron Mountain
Hned na začátku se rozhlídněte po okolí a přejděte do druhé haly, kde je otáčivé kolo a 2 vypínače. Po jejich zapnutí skočte do středu kruhu. Přes vodu se dostanete do chodby a na velkou louku. Na louce zapněte vypínač a projděte průchodem. Zde po síti nahoru a pak seskočte z útesu dolů do vody. Postupně se tak dostanete až do balónu. Dostanete se na planinu a zní po bedně do stavby. Celou jí prohlédněte a přes další bednu ke střele. Proběhněte sní až k bazénu a zde přeběhněte dva vypínače. Tím se otevřou vrata a můžete ven ke slepici která Vás bude honit a povalí pár kamenů. Pak si to namiřte k věži ve vodě. Vevnitř se dostanete dál přes purpurového Lumíka a to až k lodi. Dostanete za úkol objet čtyři doly a zachránit děti. Po zdárném splnění dostanete 4 masku a je konec levelu.

17. The Prison Ship
Konečný level se vyznačuje tím že Lumíci nejsou schovaní, ale přesto není lehké je sebrat. Nebudu popisovat přesný postup protože ten je víceméně dost jasně dán. é haly, kde je otáčivé kolo a 2 vypínače. Po jejich zapnutí skočte do středu kruhu. Přes vodu se dostanete do chodby a na velkou louku. Na louce zapněte vypínač a projděte průchodem. Zde po síti nahoru a pak seskočte z útesu dolů do vody. Postupně se tak dostanete až do balónu. Dostanete se na planinu a zní po bedně do stavby. Celou jí prohlédněte a přes další bednu ke střele. Proběhněte sní až k bazénu a zde přeběhněte dva vypínače. Tím se otevřou vrata a můžete ven ke slepici která Vás bude honit a povalí pár kamenů. Pak si to namiřte k věži ve vodě. Vevnitř se dostanete dál přes purpurového Lumíka a to až k lodi. Dostanete za úkol objet čtyři doly a zachránit děti. Po zdárném splnění dostanete 4 masku a je konec levelu.

18. The Crow´s Nest
Hodně štěstí!!

Autor:bonachytra
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 51
Přidáno dne: 08.06.2005